Hívj minket!

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK 

  1. Webáruház adatai:

Az onlinecatering.hu webáruház üzemeltetője a Kolor Film Kft.

  • Székhely: 1021 Budapest Budakeszi út 47 / A
  • Adószám: 14649110-2-41
  • Bejegyző hatóság: Fővárosi Cégbíróság
  • Ügyfélszolgálat: +36 30 718 6953
  • e-mail: info@onlinecatering.hu

2. Az elektronikus szerződéskötés lépései

2.1. Adatok. A Megrendelő köteles a megrendelés során kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni. A Webáruházat a Megrendelő által tévesen illetve pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A Webáruház fenntartja magának az árváltoztatás jogát, azzal, hogy minden esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

2.3. Belépés a pénztárhoz és a rendelés elküldése. A rendeléshez meg kell adni a következő adatokat: Név, cím, cégnév, ha cégtől rendelnek, utca, város, irányítószám, telefonszám, email, szállítási cím. A megjegyzés rovatba feltüntethető az egyedi kérések sora. Fontos, hogy a szállítási hely minden részletét fel kell tüntetni a megrendelés során, a könnyebb elérés érdekében.

2.4. Visszaigazolás. Az onlinecatering.hu oldal üzemeltetője a megrendelés megérkezését elektronikus úton 12 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az az onlinecatering.hu és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 12 órán belül nem érkezik, a Megrendelő az ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

2.5. Átvétel feltételei. A megrendelt termék(ek)et át lehet venni személyesen a 1054 Budapest, Hold utca 9. sz. alatt található Nemsüti Bisztróban, illetve lehetőség van kiszállítást kérni. Webáruházunkban megrendelt terméke(ek)et a kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, illetve bankkártyával lehet fizetni. Kiszállítást csak bruttó 30.000 Ft- ot meghaladó megrendelés fölött tudunk teljesíteni a Szállítási és Fizetési feltételekben részletezett módon. A kiszállítás a megrendelő által kijelölt napon és időpontban – egy órás – időintervallumban történik.

2.6. Lemondás feltételei. Megrendelő a rendeléstől számított 12 órán belül, telefonon, vagy e-mailben jogosult lemondani a rendelését.

Amennyiben addigra a fizetés már megtörtént, pénzvisszatérítési szándékát minden esetben kérjük 48 órán belül jelezni az info@onlinecatering.hu ügyfélszolgálat e-mail címen, mert nem automatikus a rendszer.
Amennyiben a kifizetett ételt időben lemondta, és ez által vagy bármilyen okból kifolyólag túlfizetése keletkezik, a fennmaradó összeget 60 naptári napon belül levásárolhatja, vagy bankkártyás fizetés esetén kérheti az összeg visszatérítését. Szép kártyával történő fizetésből eredő túlfizetést törvényileg készpénzben nem lehet kifizetni és visszautalni sem.
A túlfizetésből keletkezett összeg visszatérítését legkésőbb a Megrendelő által írásban megküldött visszatérítési igénytől számított 8 munkanapon belül Szolgáltató megtéríti. Szolgáltató más visszafizetési módozatot is alkalmazhat a Felhasználó beleegyezésével.
Abban az esetben, ha Felhasználó a levásárlási szándékot vagy a pénz visszatérítésre vonatkozó jelzést elmulasztotta, illetve az összeget nem vásárolta le, később már nincs lehetősége az összeg visszaigénylésére, valamint az összeg levásárlására.

2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

  • a “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
  • a személyes adatok bármikor változtathatóak.

2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés bruttó 125.000 Ft alatti rendelés esetén nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Kolor Film Kft. nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

 3. Szállítási és fizetési feltételek

3.1. Rendelési határidő. A megrendelést a teljesítés előtti munkanapon délelőtt 9 óráig kell leadni.

3.2. Átvétel feltételei. A megrendelt termékeket lehetőség van egy órás intervallum megjelölésével személyesen átvenni, illetve házhozszállítást kérni.

– Személyes átvételre munkanapokon reggel 9 és délután 5 óra közt van lehetőség a 1054 Bp, Hold utca 9. sz. alatti Nemsüti bisztróban.

– Házhozszállítást lehet kérni Budapest I, II, III, V, VI, VII, VIII, IX, XI, XII, XIII, XIV. kerületébe. Budapesten kívüli szállítási területeink: Budakeszi, Budaörs, Biatorbágy, Törökbálint, Telki, Páty, Budajenő, Nagykovácsi, Solymár, Remeteszőlős, Szentendre

3.3. Minimális rendelés. Személyes átvétel esetén minimális rendelés nincs, házhozszállítás kizárólag bruttó 30.000 Ft felett kérhető.

3.4. Fizetési feltételek. Lehetőség van előrefizetésre a rendelés leadásakor online bankkártyával, illetve átutalással, illetve átvételnél bankkártyával, készpénzzel, illetve SZÉP kártyával.

– 30.000 Ft feletti megrendeléseknél kizárólag előreutalásra van lehetőség.

4. Problémák, reklamáció, panaszkezelés

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt a Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tudja jelezni:

  • telefonon: +36307186953
  • email: info@onlinecatering.hu

A Szolgáltató a Rendelések hibátlan teljesítésére köteles. A Rendelés tárgyának fizikai és jogi hibáiért a Szolgáltató a szavatosság szabályai szerint felel a Felhasználóval szemben, a magyar Polgári törvénykönyv rendelkezéseinek megfelelően.

Rendelésre vonatkozó panasz az alábbiak szerint nyújtható be:

4.1. a Honlapon keresztül; e-mail címünkre.


4.2. telefonon keresztül, a Rendelést teljesítő Kolor Film Kft. telefonszámán – valamennyi Felhasználó esetében;


4.3. írásban, a Szolgáltató címére küldve (1054 Budapest, Hold utca 9.)

A benyújtott panasznak tartalmaznia kell a panaszt benyújtó személy személyes adatait (családi és utónév, értesítési cím és opcionálisan e-mail cím, valamint telefonszám), a panasz okát és a Felhasználó kérését.

A panaszokat a Szolgáltató – amennyiben jogszabály kötelező előírása ennél rövidebb határidőt nem ír elő – a beérkezést követő 14 napon belül köteles kivizsgálni.

A panaszt benyújtó felet a Szolgáltató a panaszbejelentésben megadott címre, vagy a bejelentés módjától függően, e-mail címre megküldött levélben vagy e-mailben értesíti a kivizsgálás módjáról.

A Rendelés részét képező termék fizikai vagy jogi hibájára vonatkozó panasz esetén, a panaszt a magyar Polgári törvénykönyv szavatosságra vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően kell kivizsgálni.

5. Szolgáltatásokra vonatkozó panasz

A Szolgáltatásokra vonatkozó panasz az alábbiak szerint nyújtható be:

5.1. a Szolgáltató elektronikus levélcímére info@onlinecatering.hu


5.2. írásban, a Szolgáltató címére küldve 1054 Budapest, Hold utca 9.

A benyújtott panasznak tartalmaznia kell a panaszt benyújtó személy családi és utónevét, a panasz tárgyát és a Felhasználó kérését.

A panaszokat a Szolgáltató a beérkezésük sorrendjében vizsgálja ki, a kézhezvételt követő 14 napon belül.

A panasz benyújtóját a Szolgáltató a panaszbejelentésben megadott címre, vagy a bejelentés módjától függően, e-mail címre megküldött levélben vagy e-mailben értesíti a kivizsgálás módjáról.

logo_fuzio5

Nemsüti bisztró © 2024. Minden jog fenntartva

Minimum 4 characters